Wednesday, January 20, 2010

Armastusevõileib

Istun seljaga taeva poole ja söön eilset võileiba, mis oli mu kotis puru läinud. Karge õhk silub mu kortsu magadut riideid ja päike piilub pilve vahelt mu unenäoriismeid.

***

Ilusad inimesed kesk peatänavat karjuvad oma kingaklõbinaga solvanguid möödujatele. Kargus ja viha sisinal luudesse poeb, ehitab pesa mu küljeluusse. Kiirutastamised eikuhugi ja põgenemised eikellegi eest.

***

Sisemised koosolemised vaikuse mätta otsas. Maailm vaikib, kui me südamed lööke vahele jätavad. Keset kiirustavaid inimesi. Keset solvangute kaja. Keset maailmaäärt. Keset keset...

***

Võileiva hapukas maik saadab mind kuni õhtupalvuseni, mil ma armastuse altaril oma möödunud patud lunastan. Ükshaaval ja aeglaselt, nagu lõikaks nahka luudelt kiht-kihilt maha.

No comments: