Monday, January 18, 2010

Karm öö kargamise jaamas. Küsimus laiale ringile

Tol ööl, mil minu jalga kaunistas punasest pitsist sukapael ning mil mu ihu sai Džei Effi täis, ärkasin meeletu iiveldustundega ja küsisin endalt, mis oleks vaimus parem, kas "step on the gas" või "step on the brakes".
Cosmopolitani uuringust selgus, et 16% 16-st mehest arvavad, et igasugune lähisuhe on nagu metsa sittumine. Siinkohal ei kehti vanasõna, kes kannatab, see kaua elab, sest nagu kuulsin viimasest Actimeli reklaamist (jah, ma olen hakanud vaheajal rohkem telekat vaatama) läheb jämesool lihtsalt umbe ning sellest võib lausa ära surra. Analüüsitav reklaam on suunatud üle 55-aastastele naistele, kellel eranditeta on probleeme kõhupuhitusega. Sellesse vanusegruppi kuulub ka minu ema, kuid tema põhiprobleem on norskamine, mille puhul ei aita ka see, kui ma talle vaikselt padja näkku surun.
Igatahes oli mu pöördumine laiade hulkade poole seotud mu kalli munnukesega - kas "step on the gas" või "step on the brakes" või lisavariant "have you seen any toilets around here?"

No comments: